Heros

Heros

środa, 2 grudnia 2015

Dogs... dogs everywhere! Moja kolekcja psich gadżetów

Rzeczy związane z psami kolekcjonuję "od zawsze" ;) Początkowo były to maskotki, następnie książki, pocztówki, naklejki, ubrania, rzeczy codziennego użytku i wszelkie inne gadżety. Rzeczy, które przetrwały próbę czasu (niektóre mają hmm... ponad 20 lat) przechowuję w rodzinnym domu, a część, w tym moje najświeższe nabytki, mam ze sobą we Wrocławiu. I właśnie tę część kolekcji, dostępną mi na codzień, chcę Wam pokazać :) Zaczynamy!

Tak wygląda cała kolekcja :)

Bardzo stary plakat z "Focus'a", podróżuje ze mną gdziekolwiek się przeprowadzam ;)

Pieski-bombki (Rossmann).

Figurki psów różnych ras, w tym jeden charcik :) Jamnik to pamiątka z wycieczki do Wisły w zeszłym roku, reszta jest niewiadomego pochodzenia ;) 

Wisiorek w kształcie serca, ze zdjęciami Harry'ego i małego Heroska i zawieszka w formie buldożka (jedne z moich ulubionych gadżetów i wspaniałe prezenty!).

Szklanki "funny dog", "profesor dog" i "devil dog" (Empik), oraz kubki. Pierwszy z lewej i z tyłu to prezenty, a mały kubek z prawej jest z Pepco.

Maskotki z Żabki. Czekają na Herosa, może kiedyś wyrośnie z patroszenia pluszaków ;)

Kilka moich ulubionych książek:
- J. Monkiewicz, K. Rogowska, J. Wajdzik "Kynologia. Wiedza o psie."
- praca zbiorowa pod red. A. Dubiela "Rozród psów."
- J. Fennell "Zapomniany język psów." i "Zapomniany język psów w praktyce."
- B. T. Greive "Dlaczego psy są lepsze od kotów."
- A. Kochanowski "Podaj łapę."
- J. Fisher "Okiem psa."
- A. De Luca "Pieski świat."

Filcowa torebka z whippetem i charci piórnik (Dog'O'Rama).

Płócienna torba ze zdjęciem Herosa i portfelik (prezenty).

Mój ulubiony sweter w pudelki z F&F. 

A tu drugi sweter, też w pudle (nie, nie mam sentymentu do tej rasy, to przypadek).

Wielki plakat ze szczeniakami (Allegro), zdobi ścianę nad klatką Herosa :)

Jak Wam się podoba moja mała kolekcja? Też zbieracie takie rzeczy? Moje zbiory stale się powiększają, chociaż obecnie skupiam się bardziej na kupowaniu rzeczy dla Herosa niż dla siebie :) Za to nikt z mojej rodziny nie ma problemu z kupnem prezentu dla mnie - cokolwiek "psiego" na pewno będzie mi się podobało! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz