Heros

Heros

sobota, 25 listopada 2017

Nukas i Fibi testują karmę dla kotów Simpsons Premium

Dziś post trochę nietypowy, bo o tematyce kociej ;) Nukas i Fibi to koty, którymi opiekują się moje siostry Agata i Gloria. Pewien czas temu namówiłam ekipę, żeby przetestowali ZESTAW STARTOWY DLA KOTÓW z karmą Simpsons Premium suchą (Adult Cat with Chicken, Fish & Turkey) i mokrą (Organic Chicken & Pumpkin, Four Bird Casserole, Chicken & Salmon & Shrimp, Turkey with Duck and Rabbit). Zarówno karmę suchą jak i mokrą można oczywiście kupić osobno. Na początek kilka informacji o samej karmie, a następnie opinia naszych kocich gości! :)

Zestaw Simpsons + smakołyki Woolf dla psów i kotów

SIMPSONS 90/10 – WYSOKOMIĘSNA KARMA DLA KOTÓW DOROSŁYCH

Adult Cat with Chicken, Fish & Turkey to doskonała karma bytowa zawierająca 90% najwyższej jakości produktów mięsnych, dzięki której dieta Twojego kota będzie bardziej zbliżona do naturalnej. Wytworzona z produktów dopuszczonych do spożycia przez ludzi, bez barwników, ulepszaczy i konserwantów. Zawartość tauryny, l-karnityny, żurawin oraz prebiotyków czyni tę karmę idealnym wyborem równiez dla kotów o wrażliwym układzie pokarmowym i problemach skórnych.
Skład: suszony kurczak (38%), suszony śledź (9%), suszony łosoś (8%), suszony indyk (7.5%), kurczak bez kości (7%), łosos bez ości (7%), suszony dorsz (6%), bataty, ziemniaki, suszone jaja (4%), tłuszcz z kurczaka (1%), dorsz bez ości (1%), wywar z kurczaka (1%), wywar z łososia (0.5%), witaminy i minerały, suszona marchew, ekstrakt z yukki, suszona żurawina (0.02%), fruktooligosacharydy (FOS) (0.02%). Konserwowana naturalnymi tokoferolami.

Składniki analityczne: białko 41%, tłuszcz 19%, błonnik 1,5%, popiół 11,5%, wapń 2,24%, fosfor 1.84%

Dodatki/kg: witamina A 21600IU, witamina D3 1730IU, witamina E 80mg, siarczan żelaza 240mg, siarczan cynku 267mg, siarczan manganu 90mg, siarczan miedzi 19mg, selenit sodu 0,64mg, tauryna 2400mg, l-karnityna 480mg, l-metionina 1850mg


ORGANIC CHICKEN & PUMPKIN – KARMA MOKRA DLA KOTOW DOROSŁYCH

Skład: świeży kurczak z chowu ekologicznego 68%, łosoś 10%, olej z łososia, ekologiczna dynia 2%, tauryna, witaminy i minerały
Składniki analityczne: białko 10,7%, tłuszcz 6,7%, błonnik 0,4%, wilgotność 79%, popiół 2,5%
Dodatki: witamina D3 200IU/kg, witamina E 30mg/kg, siarczan cynku 15mg/kg, siarczan magnezu 3mg/kg, jodek wapnia 0,75mg/kg, tauryna 1500mg/kg

FOUR BIRD CASSEROLE – MIĘSNY PASZTET Z KURCZAKIEM, INDYKIEM, GĘSIĄ I KACZKĄ DLA KOTÓW

Skład: świeży kurczak 25%, indyk 15%, kaczka 15%, gęś 15%, olej z łososia, tauryna, witaminy i minerały
Składniki analityczne: białko 10,7%, tłuszcz 6,5%, błonnik 0,4%, wilgotność 79%, popiół 2,4%
Dodatki: witamina D3 200IU/kg, witamina E 30mg/kg, siarczan cynku 15mg/kg, siarczan magnezu 3mg/kg, jodek wapnia 0,75mg/kg, tauryna 1500mg/kg

CHICKEN & SALMON & SHRIMP – WARTOŚCIOWA KARMA MOKRA DLA KOTÓW

Skład: świeży kurczak 45%, łosoś 15%, krewetki 10%, olej z łososia, tauryna, witaminy i minerały
Składniki analityczne: białko 10,5%, tłuszcz 6,4%, błonnik 0,4%, wilgotność 79%, popiół 2,4%
Dodatki: witamina D3 200IU/kg, witamina E 30mg/kg, siarczan cynku 15mg/kg, siarczan magnezu 3mg/kg, jodek wapnia 0,75mg/kg, tauryna 1500mg/kg

TURKEY & DUCK & RABBIT – PEŁNOPORCJOWA KARMA MOKRA DLA KOTÓW

Skład: świeży indyk 40%, kaczka 15%, królik 15%, olej z łososia, tauryna, witaminy i minerały
Składniki analityczne: białko 10,8%, tłuszcz 6,6%, błonnik 0,4%, wilgotność 79%, popiół 2,4%
Dodatki: witamina D3 200IU/kg, witamina E 30mg/kg, siarczan cynku 15mg/kg, siarczan magnezu 3mg/kg, jodek wapnia 0,75mg/kg, tauryna 1500mg/kg

Opinia nr 1 ;) "Cześć! Mam na imię Nukas i jestem sporym rudym kotem z dużym apetytem. Moje ulubione smaki to ryby i „morskie stwory” :D Dlatego nie było zdziwienia, kiedy zachwyciłem się smakiem krewetkowym z puszek Simpsons (Chicken & Salmon & Shrimps). Trafili nawet w moją ulubioną konsystencję – karma dobrze rozdrobniona w formie pasztetu. Dodatkowy plus to wyjątkowo zachęcający zapach. Pozostałe smaki puszek również przypadły mi do gustu i trafiły na listę lubionych dań. Z racji mojego nieposkromionego apetytu jem z miski typu jeżyk/slow-feeder – karma jak najbardziej nadaje się do serwowania w taki sposób. Minusy, które przychodzą mi do głowy to wielkość puszek – mogłyby być większe i to, że pani karmiąc mnie przecięła sobie palec, a nigdy wcześniej w ciągu mojego 7-letniego życia to się nie zdarzyło  – może wina puszki, może miała gorszy dzień haha :D Jeśli chodzi o suchą karmę, to od jakiegoś roku mam swojego ulubieńca. Karma Simpsons 90/10 Adult Cat with Chicken, Fish & Turkey nie dała rady go przebić, ale śmiało stwierdzam, iż została oficjalnym numerem dwa! Dodam jeszcze, że po wszystkich karmach czułem się bardzo dobrze, a moja kupka była piękna i pachnąca!"


Opinia nr 2 :) "Cześć, jestem Fibi! I nie, nie jestem dziewczynką! Rudy, szalejący za piórkami kot to właśnie ja! Muszę uważać co jem, ponieważ mam problemy z siusianiem i wrażliwy brzuszek. To mi nie pomaga w wyborze karmy, ponieważ jestem bardzo wybredny. Mimo to puszki Simpsons przypadły mi do gustu! Pewnego dnia na kolację dostałem mokrą karmę w formie zbitego pasztetu. Po zjedzeniu pierwszej miseczki niestety miałem... zatwardzenie, lecz następnego dnia do karmy moja pani dodała wodę, wymieszała i „pasztetowa zupka” smakowała wyśmienicie i nie spowodowała problemów. Karma sucha niestety z racji mojego wybrednego podniebienia nie przypadła mi do gustu. Moja pani mówi, że pachnie wybornie, ale mnie nie przekonuje. Mimo wszystko puszeczki będą należały do jednych z moich ulubionych i będę namawiał pańcie do kupowania ich!"


Psiarzy odsyłam do recenzji psiej wersji karmy (KLIK!) i smakołyków (KLIK!), a wszystkich chętnych na zakupy - TU :) 

8 komentarzy:

  1. Ooo super. że kocia recenzja pojawiła się na psiej stronie <3 Skoro kot zostaje u nas to też chyba zaczną się kocie posty, w końcu będzie częścią stada :D Dopisuję firmę do listy zakupów, będziemy smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy mamy kota to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się artykuł o kociakach w https://nasz-szczecin.pl/rasa-kota-syjamskiego-najwazniejsze-informacje/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno wielu z nas także tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdania, że koty są wielce ciekawymi zwierzakami i na pewno warto jest je mieć u siebie w mieszkaniu. Jak również napisano o nich w http://smakterrarium.pl/ciekawostki-na-temat-kotow-maine-coon/ i ja uważam,iż takie kocięta są naprawdę świetne. W takiej sytuacji ja również myślę o tym aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 40 tysięcy zdrowe indyki utylizowali do produkcji karmy nie dali ,

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dają mięsa do produkcji karmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne aby pies czy kot miał dobrą karmę, bo dzięki temu będzie zdrowy. Mój kotek je https://mrbandit.pl/produkty-dla-kotow/produkty/.

    OdpowiedzUsuń