Heros

Heros

poniedziałek, 10 października 2016

Weekend z Tobiaszkiem

Wszyscy, którzy śledzą na bieżąco naszego bloga lub fanpage'a na facebook'u (KLIK!) na pewno znają Tobiaszka. A reszcie podpowiem - to brat Herosa :) Los chciał, że oboje jako małe szczeniaczki zamieszkali we Wrocławiu i to dosłownie przy sąsiadujących ulicach! Dzieki temu od początku mieli ze soba kontakt. Czasem były to wspólne spacery, a czasem Tobiasz zostawał na kilka godzin pod moją opieką. Obecnie bracia mieszkają już trochę dalej od siebie, ale wciąż się widują. Tym razem spędzili razem cały weekend! Zapraszam na krótką fotorelację :)

Piątek, weekendu początek! 

Spacer nad Odrą ;)

 
Heros, wstawaj! 

Potwór pod łóżkiem!

Tobiaszek śpi...

...i Heros też śpi ;)

A tu śpimy razem :)

Wszystko takie ciekawe!

Synchronizacja! 

Ty patrz w lewo, a ja w prawo!

Na zdjęciach bracia może i wyglądają jak aniołki, ale opieka nad nimi wcale nie jest łatwa ;) A robienie im wspólnych zdjęć, szczególnie na dworze, to dopiero jest wyzwanie! Żałuję, że nie mam fotek ze wspólnego biegania bez smycz, ale skupiałam się wtedy na pilnowaniu tej szalonej dwójki. Cieszę się z zaufania, jakim mnie obdarzyła Tobiaszynkowa mamunia ;) i ... cudownie było mieć w nocy obok siebie nie jeden, a dwa grzejniczki-przytulaczki! :D Mamy nadzieję, że Tobiasz nas znowu szybko odwiedzi! :)

1 komentarz: