Heros

Heros

wtorek, 6 października 2015

Heros Hannibal - recenzja kagańców Dog'O'Rama

Dzisiejszy post poświęcę jednemu z ważniejszych psich akcesoriów - kagańcom. Naszym pierwszym był zwykły kaganiec materiałowy, tzw. "weterynaryjny". Jak pewnie wiecie, takie kagańce nadają się głównie do użytku tak jak nazwa wskazuje - u weterynarza. U nas przez krótki czas był używany podczas podróży, ale w związku z tym, że zaczęło robić sie ciepło (kaganiec materiałowy + upał = stanowcze NIE) trzeba było pomyśleć o czymś nowym. Nie zastanawiałam się długo, wiedziałam że będzie to kaganiec z Dog'O'Rama (KLIK!). Dlaczego? Bo kagańce te są typowo charcie, wizualnie mi się bardzo podobają, jest duży wybór modeli, rozmiarów i kolorów. Obecnie mamy dwa, które przedstawiam na poniższych zdjęciach.


Pierwszy kaganiec, niebieski, to wyścigowy model w rozmiarze na whippeta. Ma 18 cm długości, 9 cm wysokości i 7 cm szerokości. Lubię go do tego stopnia, że gdy jeden egzemplarz nam się zgubił to szybko kupiłam kolejny - identyczny ;)



Drugi kaganiec, w kolorze czarnym, to model spacerowy, w rozmiarze większy whippet/mały saluki. Ma 20 cm długości, 10 cm wysokości i 8 cm szerokości. Jest obszerniejszy, pyszczek ma w nim więcej swobody, więc używamy go częściej, głównie w trakcie codziennych podróży komunikacją miejską ;) Ponadto jest zabudowany od dołu, co zapobiega zbieraniu śmieci. Na pewno będzie świetny na upały i na dłuższe podróże lub spacery, a do niebieskiego modelu będziemy wracac zimą.



Z firmy Dog'O'Rama mam też torebkę i piórnik. Torebka jest wygoda, pojemna no i pięknie się prezentuje, jedyny jej minus to fakt, że dość często trzeba ja "golić" i "odkłaczać", ale takie są uroki filcu ;)


Marzy mi sie też taka torebka, czekam na świąteczno-zimowe promocje!
Zdjęcie z profilu fb Dog'O'Rama :)


Jestem bardzo zadowolona ze sklepu Dog'O'Rama, jak widzicie można u nich dobrać idealny kaganiec dla naszego charta jak i kupić coś dla siebie! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz